10 december 2015

HALOO HELSINKI



Hej ♥ Just nu vill jag bara krypa ner i min säng och börja sova, kan bero på att jag har varit super trött den senaste veckan och lixom idag kändes det extra mycket oemotståndligt att stiga upp från världens  varmaste & gosigaste säng... Dagen har ju som tur ändå rullat på med helt okej lektioner, fick bra information om gymnasieval & sånt, på elevhandledningen, vilket börjar vara  aktuellt (!). Bara 2 månader kvar till ansökningarna. Hade även matte, modda och gymnastik, som sagt en helt okej dag.

Förresten imorgon drar jag till Helsingfors! Ååh vad jag längtat, har varit hemma mer eller mindre hela hösten så ett veckoslut i huvudstaden kommer sitta bra! Bilder från veckoslutet kommer upp här under nästa vecka! Tills dess P & K

               XX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar