20 december 2015

4 NÄTTER KVAR!





HEJ  Kan inte fatta att det är bara 4 nätter kvar till julafton, helt sjukt hur fort tiden går... Det börjar faktiskt bli lite stressigt med alla små saker som ska göras nu i veckan, kommande veckan ska bli en effektiv en före jag tar mig lite jullov från bloggen osv.! Kan också erkänna att jag först idag fick en ordentlig julkänsla, har fått min nya säng och skrivbordet på plats så nu börjar det småningom bli ordning och reda här, utan att glömma julstämningen heller!

Den här söndagen måste utan tvekan vara den mest effektiva jag haft under heeela året 2015. Har hunnit som sagt fixa rummet, baka en massa kanelbullar som blev urgoda, lägga upp uteljus med pappsen och sist men inte minst har jag också hunnit bli ordentligt förkyld.... Varfööör nuuu? Förra året låg jag heela julen i sängen med feber, det var inte kul alls och jag skulle inte alls vila uppleva det igen heller. Jag mår verkligen inte, fysiskt, bra atm men får väl sova ordentligt inatt & före det ta olika droppar! Håller tummarna för att vli friskare! Hörs imorgon ♥  

XX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar