5 mars 2015

WELCOME ON BOARD!

Gud vad konstigt det känns att skriva igen, minns knappt själv när jag senast suttit vid datorn och bloggat. Men som tur är blir det ändring på den saken, cause i'm back! Efter alla om och men har jag nu "tagit beslutet" att förverklig göra min lilla "dröm" om en blogg där jag kan publicera mina åsikter, tankar och samt visa en glimt av mitt glamourös fyllda tonnårsliv till alla som är intresserade :) 

Jag har haft några bloggar sen tidigare men då gjorde jag det mest för alla andra hade en blogg, till skillnad från nu när jag är super inspirerad att blogga!

Lite om mig; Jag är en 14, snart 15, årig göörl från finlands soligaste stad med en familj på 5 per + 4 fiskar :'). Efter skolan tränar jag boboll och rider, dessa två tidskrävande sporterna tar en stor del av min fritid men jag är hur nöjd som helst att jag en gång i tiden började! Jag är drygt halvvägs högstadiet och efter det är planen att gå i gymnasiet också! Andra ord som beskriver mig är morgontrött, glad, nyfiken, energisk och rätt så smart också ;) 


XX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar