7 mars 2015

CHILLING

Haloj! Imorse när jag steg upp hade jag en såndän fille att nu fan ska jag do some real shit för engångs skull, meeeeen de gick inte riktit som planerat. Ärlitt talat har jag inte gjort ett piss idag, bara tittat på mina favorit serier på netflix + ätit en massa gott vilket är så himlans skönt! Bara liksom vara och inte stressa över nåt, de nog så lördagar ska vara. Och jag tycker verkligen vila är viktigt för mig ännu efter att jag varit sjuk som hela början av året och inte blivit ordentligt frisk, börjar vara så trött på det här att missa träningar, skola och att inte se mina kära vänner!!!

Anyways på måndag gäller det skola för min del igen, 2 veckor sedan sist?! Först en underbar sportlovs vecka vid ylläs på skribaläger och ja en hel vecka sjuk efter det, jättekul. Längtar redan till tråk lektionerna i skolan och tyvärr börjar viaplays & netflix serier och filmer vara rätt så genomskådade för min del- ja man hinner ju se en del under en veckas tid :p 




XX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar